INFUZIJA POZITIVNOSTI UZ KAMPANJU „1001 OSMIJEH“

Objavljeno: 17.05.2022

 Kampanja pod nazivom „1001 osmijeh“ je kampanja koju su radili studenti druge godine Ekonomskog fakulteta u Mostaru pod mentorstvom prof. dr. Veldina Ovčine i asistentice na predmetu marketing Lejle Škaljić.

U sklopu Dana otvorenih vrata na Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru, studenti druge godine Ekonomskog fakulteta su se potrudili da na drugačiji način pristupe ovom događaju, te time svojom kampanjom „1001 osmijeh“ doprinesu količini pozitive ovom događaju.

Tim čine studenti: Suljić Selma, Muratspahić Anela, Gosto Samra, Mušinović Mensud zajedno sa predstavnikom tima Aldinom Sadikovićem.

Više o ovom događaju, kao i načinu realizacije kampanje pročitajte u nastavku.

 Može biti slika sljedećeg: 5 ljudi, ljudi stoje i na otvorenom

Prvenstveno da otkrijemo nešto o smijehu:

Svi mi znamo šta je smijeh, ali čemu on?

Smijeh je odraz našeg raspoloženja, oblik ponašanja, i instiktivna aktivnost.

Istraživanja pokazuju da se djeca smiju i do 300 puta na dan, dok odrasli manje od 20 puta na dan.

 

Ko se smije, zlo ne misli!!

Smijeh otkriva mnoge kvalitetne osobine čovjeka, krenuvši od optimizma, ljubaznosti, strasti, pristojnosti, radosti, zadovoljstva, velikodušnosti i mnoge druge pozitivne osobine čovjeka.

Istraživanja su pokazala da osobe koje znaju nasmijati druge osobe, odnosno za osobe koje imaju smisla za humor obično važi da su inteligentnije, hrabrije, zadovoljnije i stabilnije osobe. Humor daje drugu perspektivu na naše probleme, koja je otvorenija ka pronaženju rješenja. Često u našem okruženju čujemo rečenicu „Volim ljude koji imaju humora, uz njih se uvijek bolje osjećam“.

 

Medicina je našla lijek koji svi možemo priuštiti, a to je smijeh. Lice nam čini ljepšim, a i odlično je sredstvo protiv starenja, njeguje kožu i daje joj sjaj. Jedna minuta smijanja je jednaka deset minuta vožnje na biciklu.

 

 Može biti slika sljedećeg: 8 ljudi i ljudi stoje

  

KAKO JE TEKLA REALIZACIJA KAMPANJE „1001 OSMIJEH“ I KOJI JE CILJ ISTE?

 

Cilj kampanje „1001 osmijeh“ je promovisanje i ukazivanje važnosti mentalnog zdravlja studenata i tinejdžera, odnosno stvaranje zdravog društva. Studenti su predstavili fakultet kao vid stvaranja zdravog društva današnjice.

Kampanja je djelimično realizovana na „Danu otvorenih vrata“ Univerziteta gdje su na interesantan način pridobili pažnju prisutnih.

Smijanje izlučuje hormone koji nas čuvaju od štetnih uticaja okoline. Zanimljiva činjenica jeste da smijanje jača naš imuni sistem, pa ako dođemo u dodir s virusima, bakterijama, ili klimatskim neprilikama možemo se lakše od njih odbraniti prirodno, jer smo otporniji.

 Može biti slika sljedećeg: 9 ljudi, ljudi stoje i na otvorenom

KORISTITE SVAKU PRILIKU ZA SMIJEH, JER JE TO NAJJEFTINIJI LIJEK!!!!

 

U sklopu kampanje studenti su stavili i kartonsku kutiju nominovanu kao „kutija koja guta brige“ u koju su prisutni ubacivali papir na kojem su prethodno napisali svoju najveću brigu. Čin ubacivanja poruke u kutiju se metaforički može predstaviti kao čin „skidanja tereta“ i samog priznanja da neki problem postoji. Svakodnevno smo suočeni s nekim problemima i ovim putem prisutne su pozvali da se oslobode problema na specifičan način i da njihova magična kutija „proguta“ isti. Nakon ubacivanja brige u kutiju, prisutni su dobijali komplimente od naših studenata u cilju izmamljivanja osmijeha osmijeha kod prisutnih.


 

Nakon što su prisutnima izmamili osmijeh na licima, podijelili su certifikate za osmijeh na kojima su bile ispisane motivacione poruke. Studenti su izjavili da su svjesni da ovaj problem svakodnevno „ubija“ mlade, često se mladi (kao i stariji) zatvaraju u sebe i socijalizacija je svedena na minimum. U narednom periodu će nastojati da širu javnost upoznaju s njihovom kampanjom, i nastojati će osvijestiti mlade kao i one starije o ovom problemu.

OSMIJEH. BESPLATAN JE, DOSTUPAN SVIMA, UVIJEK I SVUGDJE!

NISI SAM, KEEP ON SMILING!!!!!!!

 

 Može biti slika sljedećeg: 5 ljudi, ljudi stoje i na otvorenom