Studij turizma - Konkurs za upis studenata u akademsku 2017 / 2018. godinu - drugi upisni rok

Objavljeno: 20.06.2017

U toku je Konkurs / Natječaj za upis studenata u prvu godinu studija na Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru u akademskoj 2017/2018. godini (drugi upisni rok).

 

Opći podaci o studijskom programu

 

  1. Naziv studija: Studij turizma
  2. Nivo: prvi ciklus studija
  3. Model: prvi ciklus studija u trajanju od tri godine
  4. Broj ECTS bodova: 180 ECTS
  5. Vrsta studija: akademske studije
  6. Zvanje: bachelor menadžmenta u turizmu
  7. Oblast obrazovanja: turizam, poslovna ekonomija, menadžment
  8. Način izvođenja: redovne i vanredne studije, u sjedištu, u trajanju od šest semestara.

 

 

Nakon uspješnog završetka Studija turizma student će moći:

 

Opće kompetencije

  • prikupiti, obraditi i analizirati informacije iz različitih izvora
  • primijeniti savremene informacijske tehnologije u prenošenju ideja, informacija, problema i njihovih rješenja
  • obavljati radne zadatke samostalno ili kao dio tima
  • prenositi i razmjenjivati informacije, ideje, probleme i njihova rješenja stručnim osobama kao i osobama koje nisu specijalizovane za dato područje
  • identificirati i rješavati probleme specifične za oblast turizma
  • primijeniti stečena znanja i vještine u praksi
  • primijeniti stečena znanja i vještine u svom daljem stručnom i akademskom obrazovanju
  • aktivno koristiti strane jezike

 

Specifične kompetencije

  • tumačiti ključne pojmove vezane za turizam i menadžment u turizmu
  • analizirati i objasniti ulogu i značaj turizma u privredi
  • definisati i opisati različite specifične oblike turizma
  • razvijati vlastite preduzetničke ideje u turizmu
  • usmjeravati poslovanje privrednih subjekata u turizmu zasnovano na teorijskim polazištima i primjerima najbolje prakse
  • pripremiti, interpretirati i koristiti ključne pokazatelje poslovanja u turističkim subjektima
  • razumjeti interne i eksterne računovodstvene izvještaje
  • primijeniti alate i tehnike marketinga u turističkim organizacijama
  • prakticirati interdisciplinarnost u kreiranju turističkih usluga i njihovom plasiranju
  • osmisliti, organizirati i ekonomski valorizirati događaje koji će privući turiste u cilju njihovog kvalitetnog organiziranja slobodnog vremena