TAKMIČENJE STUDENATA OBILJEŽENO MNOŠTVOM IZNENAĐENJA I KREATIVNIH RJEŠENJA

Objavljeno: 14.06.2017

U periodu od 06.06. – 07.06. na Ekonomskom fakultetu Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru održano je Takmičenje studenata u marketing planiranju. Partner ovogodišnjeg, već 13. po redu, takmičenja je fondacija Konrad Adenauer u Bosni i Hercegovini.

 

Marketing projekti su koncipirani u okviru redovne nastave iz predmeta Marketing, koju su realizirali predmetni nastavnik doc. dr. Veldin Ovčina i predmetne asistentice dr. Irma Dedić i mr. Amela Piralić.

 

O važnosti ove manifestacije govori činjenica da su istoj prisustvovali generalni i marketing menadžeri preduzeća involviranih u projekat, zvanice iz političkog, kulturnog i javnog života, gosti, te veliki broj medija. Prisutnima su se obratili prof. dr. Sead Pašić, rektor Univerziteta „Džemal Bijedić“; dr. Karsten Dummel, direktor Fondacije Konrad Adenauer u BiH; savjetnik ministra finansija HNK-a gospodin Haris Šabanović; savjetnica za obrazovanje, nauku  i tehnologije pri Fedralnom ministarstvu obrazovanja, mr. Sanela Kuko; stručna savjetnica za visoko obrazovanje pri Ministarstvu obrazovanja nauke, kulture i sporta HNK, gđa. Hilzema Tabaković; te dekanesa Ekonomskog fakulteta, prof. dr. Azra Bajramović.

 

Dekanesa Ekonomskog fakulteta, prof. dr. Azra Bajramović i prodekan Fakulteta doc. dr. Veldin Ovčina uručili su zahvalnice svim saradnicima na izradi marketing projekata, te gostima predavačima, koji su održanim radionicama u prethodnom periodu studentima pružili priliku da obogate vlastita znanja iz oblasti marketinga.

 

U prvom danu takmičenja nastupilo je sedam timova (FK Velež, City Televizija, Inova Decor, Radio Gradska mreža, Bosna Sunce Osiguranje, Config, Reunion) dok je drugi dan biti obilježen predstavljanjem preostalih deset timova (Agencija Web Studio, New Marketing Solutions, Sberbank BH, Apriori BH, Zajednica aktivnih roditelja BUDI TU, More Screens, BH Telecom, Global Trade, Intera TP, Drvorezbarstvo „Braća Nikšić“). Za razliku od prethodnih godina, ove godine na takmičenju, pored studenata Ekonomskog fakulteta, učestvuju i studenti multidisciplinarnog studija Poslovna informatika.

 

Kreativni studenti upriličili su mnogobrojna iznenađenja za sve prisutne, pa su pored odlično urađenih marketing planova svoje prezentacije obogatili ugostivši različite goste, koje karakterizira ostvareni uspjeh. Podršku studentima pružili su uspješni mostarski sportisti, Emir Balić, Emil Markić, Amina Kajtaz, te Damir Beljo. Pored sportista, svojim dolaskom studentima su podršku pružili Anid Ćušić i Alem Velagić iz muzičke grupe „Ice Bend“, a posebnu pažnju izazvao je baletski nastup najmlađih balerina iz kluba „Arabesque“. Fakultet je također posjetila grupa djece iz vrtića „Sunčani most“ koji su podržali studentski tim Bosna Sunce osiguranje, čija se marketing kampanja temeljila upravo na saradnji s ovim vrtićem. Manifestaciju je obilježilo i premijerno izvođenje pjesme o Veležu koju su osmislili studenti tokom izrade marketing plana za navedeni mostarski fudbalski klub.

 

Privrednici, partneri u realizaciji projekta, također izražavaju zadovoljstvo učestvovanjem na ovoj manifestaciji.

 

Aida Turković, kreativni mentor studenata ispred Sberbank BH ovom prilikom je izjavila: „Želeći da gradimo harmonične odnose sa našim klijentima, Banka je osmislila novi način komuniciranja sa klijentima kroz koncept Bank@Work koji je tema izrade marketing plana jednoj grupi studenata. Obzirom na dobre prijateljske odnose sa Ekonomskim fakultetom, te da sam i sama bila student navedenog, bilo mi je izuzetno zadovoljstvo učestovati u ovom projektu, te biti podrška studentima u izradi istog. Našim studentima od srca želim sve najbolje, te se nadam da će i u nastavku školovanja imati priliku za primjenu stečenih znanja“.

 

Vlasnik i CEO Agencije Web Studio, Adi Đukić, za naš portal je izjavio sljedeće: „Bilo nam je zadovoljstvo biti dio projekta Studentskog takmičenja u marketing planiranju Ekonomskog fakulteta Univerziteta „Džemal Bijedić“. Studenti su marljivo i savjesno radili na izradi marketing plana za našu agenciju, te su uz našu podršku uspješno realizirali projekat uz primjenu inovativnih ideja, odnosno razvili marketing plan, koji su danas prezentirali sa jednakim entuzijazmom sa kojim su ga i stvarali“.

 

Svoje zadovoljstvo saradnjom u realizaciji projekta pokazao je i Ivan Dragoje, direktor preduzeća Config d.o.o.: „Studenti Poslovne informatike uradili su marketing plan za naše poduzeće, a u sklopu izrade i obrane marketing projekta u akademskoj 2016./2017. godini. Riječ je o suradnji koja je započela prije nekoliko mjeseci, a kojom smo pomogli mladim ljudima da shvate temeljne odrednice našeg poslovanja te iste prenesu u svoju marketinšku priču. Studentima želimo puno sreće u budućem radu i vjerujemo kako su pred njima vedra budućnost i mnoštvo poslovnih uspjeha“.

 

Tradicionalno održavanje Takmičenja u marketing planiranju dokaz je zalaganja nastavnog osoblja Ekonomskog fakulteta, da kroz nastavni proces profiliraju sposobne kadrove, spremne da uspješno odgovore zahtjevima  tržišta rada.